Op de vlucht

14 maart 2020 - Praia do Carvoeiro, Portugal

Ben je ¾ eeuw ga je nog meemaken dat je voor het eerst in je hele leven een vakantie afbreekt. Wat heet het is meer een vlucht naar huis om allerlei onverwachte toestanden voor te blijven. Vandaag werden we hier al met de neus op de al of niet echte feiten gedrukt. Een etentje met Kitty en JP werd afgezegd er mogen maar beperkt mensen naar binnen. Hier bij de receptie mag maar één persoon tegelijk bij de balie. Bij de ALDI moesten we in de rij aansluiten er mochten maar een beperkt aantal klanten naar binnen. En geloof het of niet knäckebröd was niet meer te vinden toiletpapier ho maar schoonmaakmiddelen weg, we werden er wat lacherig van. We denken morgen vroeg te gaan rijden het feit dat de weersvoorspellingen hier voor de komende week slecht zijn maakte het wat gemakkelijker om tot eerder vertrek te besluiten. We gaan proberen morgen Frankrijk te halen dus een hele rit. Na een half uur moeten we Spanje in als dat lukt zal het verder ook wel gaan…. u hoort nog wel…

1. Mas:
    14 maart 2020
    Wij zijn afgelopen nacht naar Zwitserland gereden (na eerst uitvoerig internet en andere bronnen te hebben geraadpleegd of dat verantwoord en zinvol was) om daar aangekomen te worden gebeld door de reisorganisatie met de melding dat ze onze reis hadden geannuleerd. Skigebieden en hotels moeten dicht en de grenzen ook. We waren maar een paar km van onze bestemming verwijderd. Zijn nu nog onderweg naar huis. Hebben wel vijf caches gedaan daar. Komt er dus op neer dat we voor 5 caches heen en weer naar Zwitserland zijn gereden. :-( Dat wordt flink bijslapen dus.
    hopelijk mogen jullie Spanje nog door. Sterkte en goede reis. Kom gezond terug.
    Mas en Tony.
  2. Irene Mul:
    15 maart 2020
    Baken zeg gelukkig wel pas aan het eind van de vakantie, beter dan weken geleden. Goeie reis
  3. Peter:
    15 maart 2020