Thuis

17 maart 2020 - Odoorn, Nederland

Gelukt we zijn ongeschonden gisteravond om 21.45uur thuis gekomen. We hebben er 15uur over gedaan, in tegenstelling tot Spanje waren we in Frankrijk beslist niet alleen op de weg. Macron kan dan wel willen dat alle Fransen binnen blijven zeker bij Parijs was daar niets van te merken, ik was blij dat ik na de stad mijn buitenspiegels nog had vanwege de tussendoor flitsende motorrijders. De vrachtwagenchauffeurs vieren het dat er minder auto’s op de weg zijn door voortdurend elkaar in te gaan halen. Heeft er toch nog iemand lol van de situatie. Er was één maatregel die wel gehandhaafd werd de restaurants dicht, niks te eten onderweg dus. Tot mijn schande moet ik bekennen dat we toen we het bemerkte opgelucht snel langs de Mc Drive in Hazeldonk zijn gereden. Dat is voorlopig ook wel weer voor jaren genoeg voor de prijs kun je in Portugal ongeveer uitgebreid gaan dineren. Maar we zijn er de 100km was geen probleem we reden na 19.00uur en dan geldt bijna overal de snelheid die Truus nog aan geeft. Nu op naar de plannen voor volgend jaar…