Sneu

30 november 2017 - Fuerteventura, Spanje

Een beetje sneu is het wel, gebleken is dat kort na ons nog iemand de nieuwe puzzelcache heeft gelogd namelijk “Fuertelady” dit is een naar ik aan neem betrekkelijk fanatieke geocachster hier van het eiland. Zij heeft natuurlijk op het eiland alle caches al gedaan en iedere keer als er een nieuwe cache verschijnt gaat ze op pad, zelfs terrein 4,5 of 5 houdt haar niet tegen. Nu was er al ruim een maand geen nieuwe cache gepubliceerd, en al die tijd stond haar auto met draaiende motor voor het huis klaar om toe te snellen. Komt er eindelijk weer één uit gaat zij er heen, zijn een paar van die gelukzoekers uit Ollanda, van die passanten zeg maar, haar voor, dus deze keer geen “Firstfind” grrrr. Maar zij had dan ook waarschijnlijk niet de mogelijkheid van “even Delft bellen” en moest de puzzel helemaal zelf oplossen. Daarenboven ontbrak bij haar de door ons ontvangen aansporing “ga voor goud” uit Delft tja dan krijg je dat. We hebben toen we in het voorjaar 2013 hier waren, haar ontmoet terwijl ze via de steilste helling een vulkaan beklom en daar de cache niet vond hetgeen ons kort daarvoor ook was overkomen, de cache was gewoon weg. Toen al bezocht ze nieuwe caches snel na de publikatie, en waren wij haar in onze onschuld onbedoeld een paar keer voor geweest. Al met al een doortastende dame, maar wel een beetje sneu, dat wel.

1. Irene:
    30 november 2017
    Haha. Ach alles is geoorlooft met geocaching. Wie het eerst komt pakt goud 😊
  2. Jean-Paul:
    1 december 2017
    Ik vraag mij af op er daar ter plaatse psychische hulp gevonden kan worden voor deze nu toch wel ernstige vorm van geomanie. Wij maken ons ernstig zorgen over de uitingen van volslagen waanzin waardoor redelijk normaal ogende mensen bij nacht en ontij op gevaarlijke paden gaan om ergens op een onmogelijke plek een waardeloos prutteltje op te graven. Mocht hulp daar niet voor handen zijn laat het dan even weten. Misschien kan een pilletje van het een of ander hulp bieden om toch nog op een normale wijze van jullie overwintering te genieten.

Maar even geheel iets anders. Wanneer zijn jullie van plan weer naar Nederland te komen? Zijn jullie de kerstdagen thuis?

wij blijven jullie volgen en wachten af
  3. José mul:
    1 december 2017
    We redden het hier aardig zonder psychische hulp hoor. En ja, we zijn met kerst en oud en nieuw thuis. Als jullie het gezellig lijkt om dat met ons te vieren zijn jullie van harte welkom. Waarschijnlijk komen de kinderen en kleinkinderen ook.