U kunt de vulkaan op

8 december 2016 - Playa Blanca, Spanje

Tja leggen ze die caches hier altijd op zo’n berg? Nu ik moet zeggen we hebben ook vulkanen gevonden waar (nog) geen cache bovenop ligt. Maar gisteren en vandaag moesten we echt wel weer naar het topje zwoegen maar de schitterende uitzichten maken het klimmetje weer helemaal goed, naast de cache dan natuurlijk. Ik moet wel bekennen dat ik eerst ga kijken op het satellietbeeld tot hoe ver kan ik met de auto komen, niet tegen de verhuurder zeggen hoor…. Oh ja zaterdag was het bewolkt en wat regen, we hebben dus de sauna geprobeerd heerlijk voor 6 euro pp mag je er een uur in zitten??! Hoe nu, wie gaat er nu een heel uur in de sauna je zou helemaal gaan rimpelen vrees ik, nee en kwartier is normaal. Maar als je na een kwartier gaat stomen en zwemmen en bijkomen van dit alles is het uur wel om. Een duur saunaatje dus, maar ja als er meer personen een aanvraag ingediend hebben kun je er natuurlijk gewoon bij gaan zitten, als er plek is. Dit geldt natuurlijk ook als je niet betaald hebt en de sauna wel aan is  gna..gna.. Er komen hier veel senioren, waarschijnlijk aangetrokken door het verwarmde zwembad, ik begrijp daarom niet dat ze in zo’n zwembad van die waardeloze trapjes hebben. Geheel recht het water in, met heel smalle treetjes en vlak tegen de wand aan, en antislip …ha..ha bovendien beweegt het hele trapje al je er op stapt. U begrijpt de kans om elegant het water in te gaan is klein. Ik zie als senior nauwelijks kans om alleen op mijn tenen staande het trapje af te komen, en meer plek is er niet op het plankje. Ik moet dus eigenlijk met mijn bergschoenen aan het zwembad in want dan kan ik nog wel op alleen het puntje van mijn voeten staan. Maar ja zie die dan in het bad maar eens uit te krijgen. Misschien is het beter om plompverloren het bad in te springen, nee niet met mijn bergschoenen aan natuurlijk, maar een senior met een bommetje het water in…dubieus. Maar we gaan wel zwemmen hoor.

1. Riekje:
    8 december 2016
    Leuk weer al die verhalen, We willen Jose ook nog feliciteren met haar verjaardag en een goed nieuw levensjaar gewenst uiteraard!
    Ik hoop dat mijn broertje voor een feestmaal met een lekker wijntje heeft gezorgd.
    Wij vertrekken maandag en ik hoop dat we ook weer iets vertellenswaardig meemaken. Gr. Riekje
  2. Paul:
    8 december 2016
    Hallo badgasten,
    Jose alvast hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. 70 alweer waar blijft de tijd. gelukkig doen de oudjes het nog best dus doorgaan zo. Stuur de taart en borrel maar op dan gaan we hier wel proosten. Liefs P.d. te D. weet je wel.