De boulevard

30 november 2016 - Playa Blanca, Spanje

Allememaggies wat hebben ze hier een lange boulevard we hebben hem zaterdag in oostelijke richting en zondag in westelijke richting helemaal gelopen beide tochten zo’n 14km we zitten dus mooi halverwege. Vooral in westelijke richting waren er veel andere wandelaars onderweg deze route loopt langs luxe hotels, in de andere richting komen we langs een jachthaven. Richting de westpunt hoorden we een enorm kabaal wij nieuwsgierig de pas versneld, sensatie?? Helaas dit was ...entertainment… op zijn Frans, met 80 man om 11.30 de vogeltjesdans of zo doen en dan zonder muziek. Maar welk een luide aanmoedigingen, men kon maar moeilijk op de ligbedjes blijven liggen in het betreffende resort. We hadden ons appartement gekozen vanwege Wifi dat er inderdaad is, maar waar wel voor betaald dient te worden, knarsetandend hebben we dat dan ook gedaan. En U raadt het al we hebben een vraag voor verhuizing in de week gelegd, maar voorlopig …moeilijk… alles vol, en meer uitvluchten. Maar Jos heeft laten noteren dat we hier 4 weken zitten en niet gecharmeerd zijn van de muziek in de poolbar naast ons terras. Nu is de bar open tussen 10 en 18 uur dus ’s morgens en ’s avonds rustig. De eerste morgen werden we verrast met zon door het gordijn. Perfecte richting voor de ochtendzon voor ons ontbijt dus, maar het moet gezegd het wordt al snel wat warm in de zon. Van onze andere wens voor de accommodatie een verwarmd zwembad hebben we al heerlijk kunnen genieten. Dus al met al zijn we best tevreden overdag zullen we toch meestal weg zijn, maar ja laten ze maar wat moeite doen. In het appartement is de douchekop is enorm zo’n 20cm ik ken die alleen van de sauna, en dan komt el alleen heel koud water uit. Voorzichtig geprobeerd nu niet lekker warm, maar toen Jos hem goed had ingesteld kon ie wel zo warm worden, dat na de doouchebeurt opname in een brandwondencentrum bijna nodig was, goed regelen dus maar. Alleen de keuken is ernstig behelpen, er zijn 2 pitten maar die zitten zo dicht bij elkaar dat de ruim bemeten pannen er niet op passen, en al helemaal niet met 2 tegelijk, dat worden dus de komende 4 weken eenpansgerechten….