Weer bedekt

23 december 2015 - Bahía Feliz, Spanje

Wat is dat nu het had toch al lang licht moeten zijn, de baas beweegt wel maar in het donker hoe kan dat nu? Tja dat vroegen wij ons af, tot dat de afschuwelijke waarheid tot ons door drong, we zijn op weg naar huis, de pijpen zijn weer aan de broek geritst daarom is het zo donker. Vier weken lang hebben we dan en nacht lekker in ons blootje gelopen, maar nu worden we weer bedekt en dat is natuurlijk vanwege de temperatuur ook maar beter voor ons knieën. Maandag was een dag met weer zoals wij dat uit het verleden wel kenden veel wind maar zonnig en zware wolken boven de bergen, tot nu toe hadden we dat niet gezien. De laatste autodag toch de bergen in het valt mee geen neerslag maar wel plassen op de weg. Dinsdag weer mooi we hebben zelfs in zee gezwommen en het water leek wel warmer dan in het zwembad. Nog een keer uit eten, waarbij blijkt dat echte trek wordt herkend als onze schoon leeg gegeten borden door de ene ober zijn weg gehaald, zet een ander een nieuw gerecht op tafel althans zij probeerde het maar wij konden dat verhinderen. Verderop zaten nog meer hongerige personen te smachten vandaar. Vandaag moesten we vroeg op we zagen vanuit de bus naar het vliegveld de zon opkomen om 7.45 uur. De vlucht ging probleemloos, het cabinepersoneel was aangepast aan de meerderheid van de passagiers zeg maar een seniorenbezetting, maar er was lekkere koffie. Nu zijn we weer in Odoorn en gaan ons voorbereiden op onze geplande reis naar Nieuw Zeeland. Hier hebben we een camperbusje gehuurd om met name het Noordereiland geheel te kunnen verkennen vanaf half januari U hoort van ons…