2022 komt tot een eind

30 december 2022 - Praia do Carvoeiro, Portugal

Het jaar zit er al weer bijna op, en het gaat lijkt wel steeds sneller te gaan. We melden ons wat minder, maar dat is meer vanwege het grote genieten. Een man kan eigenlijk geen twee dingen tegelijk, dus heb ik het even wat meer bij het genieten gelaten. Kerstmis gaat hier meer ongemerkt voorbij er zijn geen uitbundig versierde huizen of zo. Met temperaturen van zo’n 20 graden krijg je ook wat minder een kerstgevoel. Maar er zijn nog wel activiteiten onzerzijds laatst hebben we een fraaie wandeling gemaakt langs de rivier bij Alvor teneinde wat caches te verschalken. Gister zijn we naar de westkust gereden bij Aljezur, aan  de kust waar we voorgaande jaren gesloten terrassen zagen, was het nu erg druk. De auto’s moesten tot buiten de bebouwde kom langs de weg worden geparkeerd terwijl er toch ook een flink parkeerterrein was. Het is allemaal drukker vanwege de kerstweek denk ik. Als ik de gordijnen naar het halletje open laat schijnt de zon nu in de morgen tot in de slaapkamer… heerlijk. Je komt er dan echt makkelijker uit.. toch. Rest ons om eenieder een fijne jaarwisseling te wensen en al het goede voor 2023.

1. Hilly:
    30 december 2022
    Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben en mooi weer hebben het is hier regenachtig maar beslist niet koud. We wensen jullie een goede jaarwisseling en een gezond 2023
  2. Peter:
    31 december 2022