Stroomversnelling

15 december 2014 - Santiago del Teide, Spanje

Opeens gaat alles vanzelf ze hebben zo maar door gekregen dat Jos bij het ontbijt thee wil. En dan gebeurt het, welk een stroomversnelling ineens, het is bijna een waterval geworden. Wat hebben ze in dit ziekenhuis in de simpele thee voor geheime genezende krachten zitten. Vanmorgen belde Jos triomfantelijk je raadt het nooit ik heb vanmorgen zelf kunnen douchen. Daarna een zitsessie in de stoel, onder ons ik heb wel eens in een lekkerdere stoel gezeten, dan van de weeromstuit op de postoel tja een drukke ochtend zeg maar. Toen ik om 12uur bij haar was lag ze even bij te komen. Maar wat later kwam de fysiotherapeute en hop het bed weer uit een rondje met een looprek. Het werd een heel klein rondje..maar toch. Het ene been gaat goed het andere wil (nog) niet, het is dus een stapje dan bijschuiven en weer een stapje. Ik heb begrepen van de therapeute dat van de week nog geen bergtocht kan maken. Maar de ontwikkeling stemt me wel tevreden.

1. Mas:
    15 december 2014
    Klinkt heel goed allemaal. Ga zoo door.
  2. Jean-Paul:
    15 december 2014
    Wat een goed bericht jongens. Gefeliciteerd!!! Is de zuurstof er af nu? Succes met het vervolg.
    Dikke kus, Jp en Kitty
  3. Hanneke:
    15 december 2014
    Hieperdepiep!!! Wat een bikkel ben je Jose, je bent een geweldige doorzetter. Hou vol!
    Fijn dat het nu zo'n stuk lekkerder gaat. Wat is een douche dan lekker hé.

groetjes
  4. Paul:
    15 december 2014
    Un vino tinto por favor!! Hier kan je wel een glaasje op drinken, eindelijk een lichtpuntje in de duistere tunnel. Kijk maar vooruit en niet meer om. Komt er misschien toch nog wat schot in de zaak.
    Succes verder, oefening baart kunst zegt men.
    liefs P.D. te D. weet je wel.
  5. Eef:
    15 december 2014
    Ben het helemaal met Hanneke eens. Je bent een kei, als je zo doorgaat wil jullie vast gelijk weer blijven, om je vakantie, over te doen. Veel sterkte en geduld Liefs Eef
  6. Eef:
    15 december 2014
    Fantastisch zeg wat een vooruitgang. Gefeliciteerd en een grote pluim voor je wilskracht.
    Groetjes Jan
  7. Lexi nahon:
    16 december 2014
    Geweldig Jose dat er eindelijk beter berichten zijn,
    hopelijk mag je nu gauw uit het ziekenhuis.
    Zet nog even goed door liefs Lexi