Laatste nieuws

16 december 2014 - Santiago del Teide, Spanje

Zo juist 10.30 uur heeft Jos gebeld, er is een probleem de ANWB wil haar niet liggend vervoeren ze moet hier dus blijven tot ze minstens 4 uur kan zitten , de vliegtijd dus mijn tijd hier eindigt 22 december dat wordt spannend. Ik ga nu naar haar toe met nieuwe kaas … vanmiddag verder nieuws.

1. Hilly:
    16 december 2014
    kan er ook nog wel bij!!! sterkte met elkaar
  2. Hanneke:
    16 december 2014
    Jeetje even schrikken maar komt vast goed! Het is zo'n bikkel. Misschien kunnen ze wat regelen dat er vervoer van schiphol liggend naar huis komt dat scheelt al heel veel. En anders wordt het toch samen kerst in de zon, dan boeken ze toch je vlucht om?
    Succes met revalideren Jose
  3. Eef:
    16 december 2014
    De narigheid houdt ook niet op Gossie Ton je wordt ook wel heel erg op de proef gesteld. Sterkte!!!!!
  4. Mas:
    16 december 2014
    Tja, daar had ik Jos al een beetje voor gewaarschuwd, dat was bij Erica namelijk ook het geval.
    Je vorige bericht gaf in ieder geval ineens goede vooruitgang dus wie weet gaat Jos met sprongen vooruit. Ik hoop het voor jullie. En anders inderdaad vragen of de anwb iets voor jou kan regelen, dat je langer mag blijven en dat de vlucht wordt omgeboekt.
    We duimen voor jullie.
    Sterkte.
  5. Mas:
    16 december 2014
    Volgens mij is het gewoon een truckje om Jos sneller te laten genezen ;-)