Ze proberen het wel..

12 december 2014 - Santiago del Teide, Spanje

Volgens mij doet de alarmcentrale zijn best, maar de behandelend arts alhier werkt niet echt mee. Dan staat ie te opereren dan is ie net op ronde, wat ik hem overigens nog nooit heb zien doen, misschien kruipt ie wel in een bezemkast als ze bellen. Want zo moeilijk moet het toch niet zijn om contact te hebben, die Spanjaarden lopen de hele dag te bellen, dus even de alarm… precies. Het probleem voor de terugvlucht blijkt toch de longen te zijn. Er zal eerst waarschijnlijk een foto moeten worden gemaakt om te kijken hoe het herstel vordert. Het zuurstofgehalte in het bloed wordt iedere dag gecontroleerd, toen ik het gister vroeg zei Jos ja iedere dag zetten ze een knijper op mijn vinger. Ze wist niet waarvoor dat was, en het deed geen pijn dus toe maar. Ze lag overigens nog wel aan de zuurstof, en was erg monter. Het wassen was minder pijnlijk geweest en de stoelsessie was achterwege gebleven, ze is nu druk met ademhalingsoefeningen. Hopelijk komt er morgen duidelijkheid want anders gaat het weer over het weekend heen.

1. Paul:
    12 december 2014
    Hallo pechvogels. Die knijper op je vinger is om je hartslag te meten. Vroeger pakte ze daar een ader voor maar wegens onkunde, geen tijd is dit de manier. Ik kan me voorstellen dat je er onderhand schoon genoeg van hebt.
    Liefs P.D te D.
  2. Hilly:
    12 december 2014
    nee Paul mooi bedacht maar ze meten met de knijper de seturatie in het bloed en dat wil zeggen het zuurstofgehalte
    maar Ton ik hoop dat Jose snel zo ver opknapt dat ze kan vliegen en hier naar het ziekenhuis kan. Ik wens jullie in ieder geval heeeeeeeeeeel veeeeeeeel geduld en sterkte groetjes vanuit Odoorn.