Het lijkt serieus te worden

20 december 2014 - Santiago del Teide, Spanje

Gisteravond “Barcelona calling” een heel aardige mijnheer die mij de verwachte tijden doorgaf 06.15 vertrek uit het ziekenhuis ik dus een uur eerder uit het appartement, we zijn dan een uur of 1 op Schiphol. Later bleek dat Jos ongeveer tezelfdertijd gebeld was door “Kenau Simonsdochter Hasselaer” met een vergelijkbare mededeling. U ziet het verschil in benadering moet er zijn. Vanmorgen weer telefoon zelfde mijnheer met de ophaaltijd van de taxi hier, en of ik het aan mijn vrouw wilde doorgeven, bovengenoemde Hasselaer heeft zeker een vrije dag. Al deze activiteiten doen vermoeden dat het nu zeer serieus is. Waarschijnlijk komen we aan op Schiphol Oost dit op verzoek van de autoriteiten teneinde het te verwachten enorme aantal belangstellenden en de massaal toegestroomde pers te ontwijken. Vandaag is voor mij een soort van rustdag mij is de huurauto afgenomen, vanwege einde contract, en ook in verband met het absurde aantal gereden kilometers, ruim 3000 in 3 weken en als je rekent dat het eiland rond ongeveer 200km is, kun je zeggen ik heb hem wel benut. Ik had natuurlijk een wat ander gebruik in gedachte maar ja men moet flexibel kunnen zijn. Het lijkt me wel spannend om morgenochtend om 6 uur met 2 zware koffers door de ziekenhuisgangen te lopen met van die tegels op de vloer dit voor een betere akoestiek.

1. Mas:
    20 december 2014
    Doe je "oude vrouwen sokken" (zie blog van Evert) maar aan, zodat je niet onderuit gaat op de gladde tegels. We wensen jullie een voorspoedige reis. Liefs, Mas
  2. Jean-Paul:
    20 december 2014
    Wat heerlijk!!! Goede reis en wel thuis.
    Dikke kus,
    JP en Kitty
  3. Hilly:
    20 december 2014
    voorspoedige reis morgen en we zien jullie (jou) wel weer thuis zondag
    gr vanuit een stormachtig Odoorn
  4. Hanneke:
    20 december 2014
    Hele goede reis, je krijgt zeker een stormachtig welkom! Dat regelt de natuur voor ons.
    Hele goede reis!
  5. Lexi nahon:
    20 december 2014
    Een hele goede reis gewenst liefs lexi
  6. Eer:
    20 december 2014
    En op ze minst businessclass vliegen he? Dus verplicht 8 uur s ochtends aan de champagne.
    Wees alert op schiphol, SBS6 heeft geruchten opgevangen over een gewijzigde aahkomsthal.
    Natascha Froger heeft al een interview aanvraag gedaan
  7. Paul:
    20 december 2014
    Geen Slippertjes maken hoor want dan moet ook jij alsnog opgenomen worden.Wellicht is strooizout aanwezig. Kenau Hasselaer zal wel denken die zien we hier toch nooit meer terug. Prettige vlucht (hasta la vista).
    Groetjes PaulD.