Helaas...

17 december 2014 - Santiago del Teide, Spanje

Ik was net weg uit het ziekenhuis, hoe weten ze dat is er een verklikker terplekke, of Jos kreeg een telefoontje de ANWB, een zgn slecht weer gesprek, de vlucht van vrijdag kon ..heeellaaasss.. niet doorgaan. Nee er moest waarschijnlijk nog een Bobo we zullen maar zeggen een ernstiger patiënt vervoert worden. Om de pijn te verzachten kon ze nu zelfs zo maar kiezen uit twee mogelijkheden, kortom volgens de laatste berichten, ik houd even een slag om de arm, komen we op zondag om 12.00 op Schiphol aan. (Het spijt me erg voor de redactie van Nahonsens). Dit betekent in het holst van de nacht richting vliegveld, als ze me niet vergeten dan natuurlijk. Het gaat hier ook weer om een “liggende” vlucht opeens blijken deze er dus eigenlijk in overmaat te zijn. Het was vandaag wat minder met de patiënt, ze had veel pijn aan een nieuw aangelegd infuus voor!! …ja waarvoor eigenlijk. Pijnstillers maar hebben ze hier dan nog niet van pilletjes gehoord? Gevolg dat ze niet goed op die hand kan steunen en dat is bij het lopen nog wel noodzakelijk. Maar ze zet wel door hoor zelf douchen een stukje lopen grote bah proberen te doen noem maar op. Zo druk als wat… om alles voor de siësta af te hebben. (En als ik thuis kom kan ik nog twee uur van het zonnetje genieten op mijn superbalkon).

1. Mas:
    17 december 2014
    Heee, stelletje ouwe taaien, nog even volhouden dan maar. Vervelend dat een infuus om pijn te stillen pijn doet. Veel sterkte en liefs. En Ton, laat je niet vergeten hoor. Hou ze in de gaten.
  2. Hanneke:
    17 december 2014
    He jammer, zal een teleurstelling zijn voor jullie, weer uitstel. Maar zondag is het vast mooi weer! Vraag het gewoon van het infuus, misschien weten ze het zelf ook niet. Dan kan die er lekker uit, kan je er ook geen infectie door krijgen.
    Ik hoop maar geen teleurstellingen meer, die heb je al genoeg gehad.
    Veel succes met revalideren Jose!