Heropvoeding

30 november 2015 - Maspalomas, Spanje

Het lijkt wel of we in een soort heropvoedinginstituut terecht zijn gekomen. Het zijn misschien kleine dingen maar toch, komen we na een dagtocht terug in het appartement zijn onze slippers verdwenen overal zoeken maar geen slippers. Uiteindelijk staan ze in het boekenkastje onder de TV. Kijk de vloer moet dagelijks gedweild worden en dan staan de slippers daar op de grond… dat kan niet hè… En het werkt, echt waar na 3 dagen zetten we de slippers onder in de klerenkast waar ze kennelijk inderdaad horen want ze zijn nu niet verplaatst. Wij halen het koffiezetapparaat uit de kast en zetten het op de aanrecht.. oei.. fout dat hoort in de kast. Wij zetten een lege wijnfles in een hoekje op de aanrecht om de naam te onthouden teneinde eenzelfde te kopen, fout lege flessen gooi je weg, weg fles dus. Een schuursponsje, gevankelijk meegevoerd uit Nederland, op de aanrecht bij de gootsteen laten liggen, hallo zeg dat hoort toch bij de boenspullen onder het aanrecht dus, in de avond zoek ik me een ongeluk. Maar ach het zijn wat humoristische kleinigheden tussen het genieten door. Zondagochtend om 8 uur kwam er iemand binnen omschoon te maken!!!! …. Sorry y came back….ja ja. Nou daar werkt het echt niet ik ga niet eerder opstaan omdat er mogelijk gekuist moet worden. Het complex heeft een heerlijk warm zwembad, een klein minpuntje er staat maar 30cm water in, voordeel ik mag er zonder zwembandjes in. Nee het blijkt voor de kleinsten te zijn bedoeld, dus dat bommetje moet in het véél koudere grote bad gebeuren. Hoewel dit, het moet gezegd worden, ook wat wordt bij verwarmd, merk ik als ik op een waterinlaat in het bad ga staan. Wij zijn gewoon te verhit na zo’n zware dagtocht.

1. Paul:
    1 december 2015
    zitten jullie wel in een appartement of is het niet toevallig het plaatselijke gevangenis complex. Orde muss sein!