Het zit er weer op

31 maart 2022 - Praia do Carvoeiro, Portugal

Ergens jammer maar ons verblijf hier in de Algarve zit er weer op, morgen gaan we op pad richting ondergesneeuwd Nederland. We hebben de laatste tijd nog weer enige stukjes kust ontdekt waar we nog nooit geweest waren. Het weer is wat wisselvallig maar iedere dag toch wel zon hoor. Dinsdag werden we door een heftige onweersbui verrast toen we de zandsculpturen aan het bekijken waren, gelukkig was er een tent waar geschuild kon worden. Dan hebben we een flinke wandeling gemaakt, in een voor ons tot nog toe onbekend gebied, om caches te zoeken. Waarbij het autokarrenspoor met een draad was afgesloten. We zijn dan niet zo vrij deze draad even te verwijderen en toch door te rijden, maar dit terzijde. We zijn omgereden om het geheel van de andere zijde te benaderen. Enfin het was best een aardige tocht over een dijkje tussen gebieden die aan één zijde eb en vloed kende en aan de andere kant ingepolderd was zal ik maar zeggen. Op een moment zoemde er wat voor mijn gezicht en voelde ik een steek in mijn lip pal onder mijn neus. In de verte stonden weliswaar een rij bijenkasten maar dat is toch nog geen reden om direct aan te vallen. Ik heb nog wel even moeten wapperen om een of twee anderen van me af te houden, maar het bleef gelukkig bij één bijensteek. Eerst had ik het gevoel of ik bij de tandarts een verdoving had gehad maar dat was snel over. Daarna had ik nog wel enige tijd het gevoel en flinke lekker dikke “botoxlip” te hebben. Ik neem me voor nog even wat zon in te pakken want het ziet er thuis wat somber uit de komende 14 dagen. Volgens de planning rijden we terug met twee overnachtingen en denken dan zondagavond thuis te zijn.

1. Hilly:
    31 maart 2022
    Succes en goede reis !! Gr Jan en Hilly
  2. Kitty:
    31 maart 2022
    Wij gaan er ook van tussen. Op naar Driebergen via Valladolid en Poitiers. Goede reis!!