Het zit er bijna op

19 februari 2017 - Madeira, Portugal

Zaterdag hadden we een eenvoudige Levada-wandeling op het programma gezet, in de buurt van Rabacal dit gebied is op zich al een must voor wandelaars op Madeira. Waarschijnlijk blijft het dat ook want het is een erkend slecht weer gebied. Nu ook weer vrolijk zingend “oh what a beautifull morning” reden we naar boven maar voorbij de eerste tunnel mist, de wieven waren ons nog niet vergeten. De mist was zo dicht dat we de afslag naar het parkeerpunt eerst voorbij reden. Terplekke aangekomen konden we constateren dat het 6 graden was en flink mistig, daarvoor gaan we toch niet naar Madeira, bij die temperatuur kunnen we nu ook wel thuis wandelen als we dat willen. De hint was duidelijk jullie tijd op Madeira zit er bijna op, oké begrepen. We zijn richting kust gereden om daar in het zonnetje nog enige valstrikken van de TomTom met trappen en zo te omzeilen. Vandaag zonder auto, de hostess had nog zo gezegd je valt in een gat zo’n dag zonder auto, maar kom op even flink zijn lekker in het zonnetje op het balkon want bij het zwembad zit je in de wind. Maandag de terugvlucht en dan maar vooruit kijken naar de volgende reis.

1. Hilly:
    19 februari 2017
    goede reis terug!!
  2. Irene Mul:
    19 februari 2017
    Zit het er alweer op? Jammer hoor. Goeie reis
  3. Peter:
    20 februari 2017
    Ik wens jullie een goede thuis reis