Bedolven

3 december 2017 - Fuerteventura, Spanje

Toen we hier aankwamen waren er in het appartement maar 2 handdoeken beschikbaar, we vonden dat wat weinig en vroegen om meer handdoeken bij de receptie, maar dat was zoiets als vloeken in de kerk. Nee daar kon geen sprake van zijn. De eerste keer dat we schone handdoeken zouden krijgen hebben we de oude gauw op het terras op de stoelen gelegd, en jawel hoor na de schoonmaakbeurt 2 extra handdoeken. Een beetje doortrapt natuurlijk, maar ja wie geen Spaans spreekt moet slim zijn. Echter toen we een paar dagen later terug kwamen van een onzer escapades lagen er op de stoel op het terras twee nieuwe handdoeken. Eergister lagen er twee op het droogrek bij de voordeur, inmiddels hebben we acht handdoeken en wat moet je daar allemaal mee. We hebben er twee in de auto voor als we ergens opeens willen gaan zwemmen. Twee op de stoelen tegen de plakkerige eigenschappen van het plastic, of eigenlijk meer van onszelf als het flink warm is in het zonnetje. Twee in de badkamer en twee reserve dat is echt genoeg. Nu moeten we weer naar de receptie om te smaken of ze willen stoppen met het verstrekken van nieuwe handdoeken, opdat we er niet onder bedolven raken.